مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام: توزیع نهاده های مدت دار، ذخایر گوشتی کشور را افزایش داد

به گزارش مدیرسا، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: با توزیع ۵۴ همت نهاده مدت دار به جامعه تولیدکنندگان، ذخایر گوشتی کشور افزایش پیدا کرد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، حسین شیرزاد، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در جلسه مدیران استانی و ستادی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار داشت: با تلاش و مدیریت جهادی مدیران و کارکنان پشتیبانی امور دام کشور با توزیع ۵۴ هزار میلیارد تومان (همت) نهاده مدت دار به جامعه تولیدکنندگان و پذیرش بزرگترین ریسک توسط شرکت، جریان کالایی وسیعی را بنا به لزوم های ایجابی و پشتیبانی از جامعه کشاورزی کشور انجام شده است و در نتیجه توزیع نهاده های مدت دار، ذخایر گوشتی کشور افزایش پیدا کرده و همینطور با توزیع ۴۹ درصد نهاده مدت دار به مرغداران گامهای بزرگی در تولید مرغ و ثبات قیمت و ذخایر گوشت سفید برداشته شده است.
وی با بیان اینکه آرامش بازار نهاده های دامی و ثبات و امنیت تولید در نظام دام و طیور کشور نتیجه این عملکرد است، اضافه کرد: با رعایت دقیق در کنترل کیفی و کمی در این برهه زمانی باید از اعتبار شرکت حفاظت و حمایت نماییم و وصول مطالبات باید در اولویت فعالیتها باشد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر جدی گرفتن بیشتر از ۳ میلیون تن کنترل کیفی و طبقه بندی محمولات و همینطور هماهنگی با گروههای کنترل کیفی استانی و دستگاههای نظارتی و تدوین صورتجلسه و ارسال مستندات آن به دفتر ستاد اظهار داشت: همینطور ضروری است فروش قرارداد محمول ها با دقت نظارت شود.
شیرزاد ضمن اشاره به واگذاری اعتبارسنجی و اهلیت سنجی و رعایت دقیق این مورد به مدیران استانی اضافه کرد: مدیران استانی باید در رصد، پایش، نظارت مستمر و ارزیابی، ارزشیابی انبارها، سوله ها و سیلوها دقت و مراقبت کنند.

منبع: