شعب کشیک فروش ارز اربعین امروز باز هستند

مدیرسا: مدیرسا: شعب کشیک بانکهای عامل منتخب فروش ارز اربعین امروز جمعه مورخ ۲۶ مردادماه سال جاری نیز دایر بوده و به ارائه خدمات فروش ارز به زائران اقدام می کنند.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، طبق هماهنگی های انجام شده از طرف بانک مرکزی با بانکهای عامل منتخب فروش ارز اربعین، شعب کشیک بانکها ضمن افزایش ساعات کاری در ایام آتی، امروز جمعه مورخ ۲۶ مردادماه سال جاری نیز دایر بوده و به ارائه خدمات فروش ارز به زائران اقدام می کنند.
ارز اربعین در مجموع در بالاتر از سه هزار و ۲۰۰ شعبه و باجه منتخب هفت بانک عامل ملی، پست بانک، سپه، ملت، تجارت، صادرات و پارسیان در اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی از روز یکشنبه، هفتم مرداد تا آخر روز سوم شهریور ۱۴۰۳ عرضه می شود.
همچنین امکان فروش غیرحضوری ارز اربعین در بعضی از بانکهای عامل مهیا شده است.
زائران اربعین می توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح، ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین به نرخ مرکز مبادله از ۷ بانک عامل دریافت نمایند. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶، ۷۱۴ ریال است. زوار اربعین برای خرید ۲۰۰ هزار دینار باید حدود ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنند.
مدارک لازم برای خرید ارز زیارتی اربعین، عبارت است از کارت ملی و شناسنامه (در رابطه با زوار بین ۵ تا ۱۵ سال باید اصل شناسنامه بجای کارت ملی ارائه شود)؛ کارت بانکی؛ شماره تلفن (سیم کارت باید به نام متقاضی باشد)؛ سرپرستان خانوار که به همراه خانواده خود قصد سفر به کربلا دارند، می توانند برای خرید ارز اربعین با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و اعضاء خانواده به شعب بانکی مراجعه نمایند.

منبع: