وزیر جهاد كشاورزی: پول گندم تحویلی تا پایان مرداد، قبل از مهر ماه پرداخت می شود

مدیرسا: وزیر جهاد کشاورزی گفت مطالبات گندم کارانی که تا پایان مرداد ماه محصول خودرا تحویل داده باشند، تا پیش از پایان شهریور ماه تسویه خواهد شد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی، با یادآوری شعار دولت چهاردهم بر اساس رعایت قوانین، اجرای چشم انداز و سیاست های کلی و قوانین مادر در بخش های مختلف کشور، اظهار داشت: این شعار نویدبخش حرکت بر طبق قوانین و مصوبات است و از ابداعات خلق الساعه و استهلاک امور پیشگیری می کند و موجب وفاق ملی می شود.
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت غذایی به عنوان یک چالش جهانی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت اراضی مرغوب و قابل کشت، منابع طبیعی همچون آب و خاک، تغییرات اقلیمی و افزایش دما، راهی جز تامین و حفظ امنیت غذایی بوسیله دانش بنیان کردن و توسعه عمودی بخش کشاورزی نداریم.
نوری با اشاره به سهم ۹۵ درصدی بخش خصوصی و تشکل ها در تولیدات کشاورزی کشور اظهار داشت: امسال هم که شعار سال به این مساله تاکید دارد، بدین سبب باید پیشگام و پیش قدم در اجرای این شعار باشیم و فضا را برای تشکل ها و بخش خصوصی در راستای حفظ امنیت غذایی کشور آماده نماییم.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این خبر که مطالبات کشاورزانی که تا پایان مرداد ماه محصول خودرا تحویل داده باشند، تا پیش از پایان شهریور ماه تسویه خواهد شد، اظهار داشت: هزینه مابقی گندم های خریداری شده که تا مهر ماه ادامه خواهد داشت نیز بموقع پرداخت می شود.
وی به نزدیک بودن سال زراعی جدید و کشت پاییزه اشاره نمود و اظهار داشت: باید نهایت تلاش را برای ایجاد شرایط مطلوب و تامین نهاده های کشاورزی مورد نیاز بهره برداران را داشته باشیم.

منبع: