مدیرعامل شركت ملی نفت تاكید كرد؛ روزآمد کردن مطالعات مخزن پارس جنوبی و تسریع روند اجرای طرح ها

مدیرسا: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر روزآمد کردن مطالعات مخزن پارس جنوبی، تکمیل و شتاب بخشی به پروژه های باقیمانده و درحال اجرا تاکید نمود.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، حمید بورد در نشست فنی و تخصصی ارزیابی طرح های توسعه ای و عملیاتی شرکت نفت و گاز پارس، اظهار داشت: برنامه های افزایش تولید گاز، تقویت ساختار سازمان، تعمیرات و نگهداری از تأسیسات گازی و طرح های توسعه جدید باید با جدیت دنبال شود.
وی اضافه کرد: شرکت ملی نفت ایران با همه توان از پیشبرد طرح ها پشتیبانی خواهد کرد، همین طور مسائل و چالش های پیش روی حوزه توسعه و تولید گاز در منطقه ویژه پارس نیز دنبال خواهد شد.
در ادامه این جلسه، محمدحسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، گزارشی از وضع طرح ها و پروژه های اولویت دار این شرکت در عرصه های توسعه و عملیات، تولید و مسائل پیش رو ارائه نمود.
در بخش دیگر این جلسه، باتوجه به اهمیت نگهداشت تولید گاز در میدان پارس جنوبی، وضع فشار مخزن این میدان، طرح های نگهداشت تولید و طرح راهبردی فشار افزایی پارس جنوبی از طرف مجری این طرح تشریح و درباره ی ضرورت ها و چالش های ساخت کمپرسورهای فشار افزایی در این طرح بحث و بررسی لازم انجام شد.