سرپرست شركت پشتیبانی امور دام: نهاده دامی مورد نیاز عشایر تامین است

مدیرسا: سرپرست پشتیبانی امور دام در امتداد تامین بموقع درصدی از گوشت قرمز مورد نیاز و مصرفی جامعه، درباب هر گونه همکاری در حوزه تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر قول مساعد داد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، محسن سلامی سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور با فضل خرم مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران متحرک ایرانیان دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه فضل خرم در امتداد تامین بموقع نهاده های دامی همچون ۱۰۹ هزار تن نهاده جو در سال ۱۴۰۲ به ارزش ریالی ۱۱ هزار میلیاردریال باتوجه به فصل باروری و پرواربندی تشکر کرد و تسریع همکاری و انعقاد قرارداد تحویل نهاده دامی را خواهان شد.
محسن سلامی به جایگاه والای عشایر به عنوان جامعه خود اتکا در امنیت غذایی کشور که در بالاتر از ۳۵ میلیون هکتار از مراتع کشور بهره برداری می نمایند و دارای حدود ۳۰ میلیون رأس دام هستند اشاره نمود.
همچنین در صحبت های پایانی جلسه، سرپرست پشتیبانی امور دام کشور در امتداد تامین بموقع درصدی از گوشت قرمز مورد نیاز و مصرفی جامعه، هر گونه همکاری در حوزه تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر کشور را در چهارچوب مصوبات هیأت مدیره متقبل و قول مساعد داد.

منبع: