به گزارش مدیرسا، تعداد استفاده کنندگان از خدمات پلت فرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران سپینو، از ۶۵۸ هزار نفر گذشت و حجم مبادلات این پلت فرم از ۲۰۶ هزار میلیاردریال عبور کرد.
به گزارش مدیرسا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، استقبال روزافزون از محصول راهبردی پلت فرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان سپینو به صورت هفتگی با دستاوردهای جدیدی از تنوع و سهولت استفاده مشتریان بانک همراه می باشد به صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان در این نرم افزار به بیشتر از ۶۵۸ هزار نفر رسیده و ۷۰ درصد آنها با انجام احراز هویت، از اغلب خدمات آن همچون افتتاح حساب جدید غیر حضوری، تراکنش های انتقال به حساب، تراکنش های پایا، ساتنا، پل، کارت به کارت و همینطور درخواست صدور کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی، فعال سازی پیامک و سایر امکانات این نرم افزار در بستری امن، دقیق و پرسرعت بهره مند هستند. طی ۵ ماه از آغاز رونمایی از این پلت فرم بیشتر از دو میلیون و ۹۶۰ هزار تراکنش به ارزش بیشتر از ۲۰۶ هزار میلیاردریال با سپینو انجام شده که انتظار می رود این روند با استقبال بیشتر مخاطبان و مشتریان بانک، با افق های روشن تری در آینده همراه باشد. پلت فرم بانکداری دیجیتال سپینو با توسعه و بروزرسانی مستمر بر بستر سیستم عامل های iOS و Android، امروز به یکی از بهترین اپلیکیشن های پرداخت و خدمات بانکی و مالی در سیستم بانکی کشور تبدیل گشته که با تضمین امنیت، از سرعت و دقت مناسبی برای عرضه خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز رفتن به شعب بانک فراهم آورده است. برای نصب و استفاده از «سپینو» با رفتن به آدرس اینترنتی: https: //apps.bsi.ir یا رفتن به سایت رسمی بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir در قسمت نرم افزارهای همراه، از قابلیت های محصول نوین و راهبردی بانک صادرات ایران خدمات آسان دریافت کنید.
منبع: modirsa.ir