به گزارش مدیرسا چندی قبل یك مسافر پرواز تهران – مشهدِ ایران ایر در نامه ای سرگشاده به مدیرعامل این شركت هواپیمایی، ضمن اشاره به لزوم توجه به حقوق مسافران در پرواز، اشاره كرد: برخی كوتاهی ها كه حقوق مسافران را نقض می كند، نه تقصیر تحریم است، نه فرسودگی ناوگان. داستان از اینجا آغاز شد كه صندلی های تنگ و فشرده، صدای زیاد موتور هواپیما و خرابی برخی صندلی ها صدای مسافران پرواز را درآورد و در نهایت یكی از آنها در غالب نامه ای سرگشاده كه آنرا در اختیار ایسنا قرار داد، گلایه های جدی خودرا بیان نمود. حالا پاسخ مسئولان ایران ایر در این رابطه را ببینید و بشنوید.
خبرنگار: متین كاكویی، روح الله رضایی / تصویربردار و تدوینگر: اسماعیل گلرخ
منبع: مدیرسا