گروهی از فناوران یكی از شركت های دانش بنیان، راهكارهایی را برای تبلیغات آنلاین و ایجاد فضای تعامل میان كسب وكارهای دیجیتال و مشتریان عرضه نموده اند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا سید علیرضا ناظم زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تبلیغات آنلاین را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و اظهار داشت: بزرگ ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران دارای دو بخش اصلی نمایش دهندگان و تبلیغ کنندگان است که نمایش دهندگان بوسیله خدمات ما و با نمایش تبلیغات، درآمد کسب کرده و می توانند هزینه های تولید محتوا و ادامه فعالیت وب سایت شان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.
ناظم زاده، افزود: تبلیغ کنندگان نیز بوسیله این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات شان در بزرگترین و معتبرترین وب سایت ها و خبرگزاری های ایرانی می توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات شان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مجری طرح با اعلان اینکه این شرکت دانش بنیان به صورت غیرمستقیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از فعالین حوزه اطلاع رسانی و وب اشتغال به وجود آورده است، اشاره کرد: مزیت اصلی این شرکت دانش بنیان استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات است؛ این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه گیری کسب وکارها از این تبلیغات می شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش دهندگان تبلیغات خواهد شد.